Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Pro Tut Na ...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pro TuT na Daggera , Archera , Smoka i Na Dropera 20 lvl na Beściki :D Dlatego że jestem zielony . Albo ja albo szukajka nie umie szukać ;D Z góry dzięki ;pBędą + i - !!!

Opublikowano

koledze chodzi o bulidy i jak maxowac pkt :D

Jeżeli Ci pomogłem albo po prostu czytasz ten post to wejdź na pajacyk.pl i kliknij w brzuch pajacyka. Kliknięcie to dużo droższa waluta niż plus i minus na MPC

;) (Jeśli też tak uważasz skopiuj to do sygnaturki):)

pomagam.jpg?1

Opublikowano

niech idzie jak chce, rzygac mi sie chce jak widze pro elo elo bodego ktory wysmiewa wszystkich co nie robia aury na 1 emke

@edit dobra do tematu

u ninjy vit dodaje defa i hp, dex dodaje mocy do skilli, uniki i wydaje mi sie ze wzmacnia atak fizyczne i nieznacznie obrone, a sila wzmacnia tylko atak fizyczny, u szamana int daje kopa do skilli, vit defa i hp i zrecznosc takze wzmacnia skille + uniki

(pisze tak zebys sobie sam wybral co bedzie lepsze)

a skille to juz twoj wybor

a dropa na besty zrob bodego z aura na m1 z jakims lepszym eq

Opublikowano